joi, 8 martie 2012

Gradina din casa in Martie

Patrunjel pus anul trecut in pamant in octombrie cand era luna in descrestere. A doua oara cand da frunze.





Rosii puse intr-o galeata de smantana anul trecut prin octombrie cred si apoi mutate in ghiveci, sunt mai galbene din cauza pamantului vechi. Acum sunt in pamant nou. Am pus si chimen mi-a spus cineva ca ajuta impotriva daunatorilor.


Noua productie, in Jiffi si in pamantul de langa urmatoarele seminte: gulii, telina, rosii, varza rosie, ardei kapia si vinete (e prima data cand punem vinete, daca puteti ajuta cu sfaturi sunt deschisa).


A aparut si primul mugure de gulie (poza din stanga) si varza rosie (poza de jos), ieri, au fost puse pe 1 martie si temperatura camerei intre 15-19 grade.


Lamai pus anul trecul, daca stiti ceva sfaturi va rog sa le scrieti.


Rosiile mici mutate in noul ghiveci, dupa ce le-am mutat le-am udat.




Aceasta rosie de jos e pusa de anul trecut in aprilie, a facut rosii si totusi a ramas verde m-am gandit sa o pastrez, poate mai face rosii si anul acesta, flori face.

Un comentariu:

  1. Daca spui ca fac flori, plantele ar trebui sa faca si rosioare. Trebuie sa ajuti polenizarea lor, scuturand din cand in cand crengutele cu flori.
    Si eu am in casa 3 plante de rosii care au aproape 3 ani, si fac rosii incontinuu :)

    RăspundețiȘtergere