joi, 5 iulie 2012

Unt raw-vegan din ulei de masline

Reteta, daca i se poate spune asa, este asta:
Intr-o caserola, borcan sau orice alt recipient in care va decideti sa faceti untul, puneti ulei de masline si sare.
Acum, uleiul trebuie sa fie de buna calitate. Nu stiu care e mai bun dintre cele vandute in magazine, pentru ca eu am folosit ulei de masline luat de la Elena Dumitrescu. Apoi, ca si cantitate de sare, iarasi nu va pot spune exact pentru ca nici eu nu stiu. Trebuie sa faceti incercari pana ajungeti la gustul potrivit.
Dupa ce ati adaugat si sarea, puneti  borcanelul la congelator si lasati-l pana se intareste bine. Dupa asta, puteti sa-l pastrati la frigider fara nicio problema, la o temp. de 4-5 grade. Aveti grija, insa, pentru ca odata scos din frigider se topeste foarte repede, rezista doar 1, 2 minute…
Gustul este foarte interesant, insa nu prea seamana cu untul normal. Dar dupa cateva saptamani, cred ca ajungi sa te obisnuiesti cu el!
Si acum pozele cu primul mea incercare de unt. Am facut  foarte putin, pentru ca nu stiam ce gust va avea si nu vroiam sa-l arunc in cazul in care nu-mi placea :)




Sursa: thecucchiaio

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu