marți, 24 decembrie 2013

Rugaciune scurta




*O:-) angel


 " Prea sfinte  Dumnezeule, Tatăl nostru care esti in ceruri, vino in casa mea şi-mi ia toate grijile si bolile mele si ale familiei mele, binecuvanteaza-ne si ocroteste-ne, ajuta-ne ca gandurile si faptele noastre sa fie placute Tie. Te rog să mă ierti, sa ma calauzesti pretutindeni şi sa-mi vindeci rudele, prietenii, si cunostintele mele si pe dusmanii mei sa-i binecuvantezi, sa-i ocrotesti si sa-i vindeci. Mantuieste-ne pe noi toti si adu iubirea in inimile noastre, pacea si armonia. Aproprie-ne cu mai multa caldura, acceptare si compasiune fata de cei dragi si de prietenii nostri ! Curateste cugetul, inima si sufletul nostru, adu lumina si iubirea ta peste tot unde este intuneric, in noi si pretutindeni. Iti multumesc din suflet Doamne ! In Numele lui Iisus!  Amin. "
Această rugăciune este foarte puternică. Trimite-o la cine vrei. Se spune ca o binecuvântare va veni la tine, poate un răspuns la ceva (o rugăciune, o cerere), care au fost atât de aşteptate. Ar fi bine sa trimiti acest mesaj mai departe.  Rugaciunea facuta cu credinta, face minuni. Crezând profund si puternic , vazând roadele strigatelor tale spre cer, vei exclama: " Doamne, multumesc gandurile mele s-au schimbat, credinta mea a crescut !"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu